نوشته شده توسط : کالای خواب سید خندان

کالای خواب

خواب یکی از ملزومات جدا نشدنی در زندگی انسانهاست و هر اندازه  وسایل مورد نیاز خواب اعم از بالش و تشک و لحاف و روتختی با کیفیت تر باشد آرامش بیشتری را در خواب و زندگی تجربه خواهیم کرد. امروزه با توجه به وجود انواع محصولات خواب با جنس های مختلف و درجه کیفی متفاوت ، بسیاری از افراد به مرجع مناسبی که بتوانند کالای خواب با کیفیت و اصل را تهیه نموده و استفاده نمایند، دسترسی ندارد.

محصولات خواب و روتختی و لحاف با توجه به اینکه از جنس های مختلفی مانند نخ صد درصد طبیعی کتان ، پلی استر ، اکرولیک و غیره تولید می شوند تنوع بسیار بالایی دارند که این موضع بازه قیمتی بسیار متفاوتی را برای مشتریان ایجاد میکند. اما تشخیص نوع و کیفیت جنس همواره یکی از دغدغه های افراد در هنگام خرید کالای خواب است. و عدم وجود شفافیت در بازار ایران و همچنین بیشتر نمودن تعداد تکه های محصولاتی مانند روتختی و ملحفه ، علاوه بر اینکه مشتریان را سردرگم ، موضوع خرید را نیز سخت تر نیز می کند.

ما در اینجا می خواهیم به شما فروشگاه کالای خواب را معرفی کنیم. محلی برای یک خرید توام با آرامش و رضایت بخش که با محصولاتی که ارائه می دهند توانسته اند به مدت بیش از 40 سال به عنوان یک فروشگاه مطمئن و خوب در سطح شهر تهران و نیز در کل کشور مطرح گردد.

فروشگاه کالای خواب

کالای خواب سید خندان تمامی محصولات خود را با تضمین کیفیت و اصالت پارچه به فروش می رساند. در این فروشگاه محصولاتی با پارچه های پلی استر که قیمت ارزان تر و کیفیت پائین تری و دوام کم تری دارند و باعث ایجاد حساسیت های پوستی می شوند به فروش نمیرسد. شما میتوانید برای خرید انواع لحاف و روتختی اعم از کلاسیک مدرن و اسپرت ، انواع بالش الیاف و پر ، پتو یک نفره و دو نفره ، تشک خوشخواب طبی فنری در سایز های مختلف ، حوله  دست ، حوله استخری، حوله حمام ، حوله تن پوش، لباس های راحتی و زیر زنانه و مردانه و ... به این فروشگاه مراجعه نموده و در کنار خریدی مطمئن ، از مشاوره و راهنمایی های واقعی و بدور از اغراق پرسنل این مجموعه استفاده نمایید.

تمامی محصولات روتختی این فروشگاه از پارچه های نخ کتان ایرانی و خارجی ( پارچه های نخی اصل ترک ، پارچه های سوئیت فامیلی ایتالیا ، و برند مشهور و نام آشنای کانن آمریکا) عرضه می شوند. محصولاتی با کیفیت که طول عمر بالایی داشته و از لحاظ ثبات رنگ و کیفیت چاپ بسیار عالی می باشند.

کالای خواب صرفاً یک فروشگاه نیست ، محلی است برای داشتن حس خوب و رضایت از خرید. این مجموعه جهت رفاه حال هموطنان و مشتریان محترم ، فروشگاه اینترنتی کالای خواب سیدخندان را نیز راه اندازی نموده است که بُعد فاصله ، و زمان بر بودن خرید حضوری را برای شما مشتریان محترم رفع نماید.



:: برچسب‌ها: کالای خواب , قیمت کالای , فروش کالای خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 خرداد 1401 | نظرات ()