نوشته شده توسط : کالای خواب سید خندان

قیمت و خرید حوله استخری

هدیه دادن و هدیه گرفتن، از جمله لحظه های زیبای زندگی است. یک هدیه خوب می تواند شامل بسیاری از کالاها باشد. هدف هدیه دادن و هدیه گرفتن ایجاد حس شادی ، شریک شدن و انتقال احساسات ، بیان به یاد هم بودن و کلی دلایل دیگر است. اما در بین کادو ها ، حوله یکی از کالاهای دوست داشتنی است که نرمی و لطافت آن باعث ایجاد حس خوب در افراد می شود. کالای خواب سید خندان با دارا بودن بیش از 100 مدل طرح و رنگ حوله استخری سعی دارد در کنار شما ، لحظات نابی را برایتان فراهم سازد. هدیه های زیبا و بی نظیر حوله از انواع برند های معتبر ایرانی و خارجی علاوه بر اینکه خاطره ای به یاد ماندنی برای عزیزانتان رقم می زند می تواند هنگام استفاده از حوله تا سال ها ، شما را به یاد عزیانتان بیاورد. فروشگاه کالای خواب برترین حوله ها را از لحاظ کیفیت و قیمت و خرید حوله استخری برای شما تدارک دیده است تا شما آن را به بهترین دوستانتان هدیه دهید.


 

حوله استخری مارکو

محصولی که پیش رو به شما معرفی میگردد حوله استخری مارکو تولید شده توسط شرکت برق لامع می باشد. استفاده از الیاف نخ پنبه علاوه بر اینکه باعث بالا رفتن کیفیت حوله استخری شده است. باعث بالا رفتن طول عمر آن و توانایی رقابت با محصولات خارجی را داشته باشد. وجود پرزهای نخی بلند در دو طرف حوله قدرت آبگیری آن را بالا برده و به راحتی باعث جذب رطوبت بدن می شود. همچنین بکارگیری الیاف پنبه موجب لطافت حوله شده و در هنگام استفاده بسیار نرم و لذت بخش است. جنس : نخ رنگی غیر مخمل (دورو نخ آبگیر) ، نوع الیاف : پنبه

ابعاد : 65 × 135 سانتی متر

حوله استخری مارکو


مشاهده و خرید حوله استخری مارکو


حوله استخری پامچال

حوله استخری پامچال ، حوله های تولیدی شرکت پود ایران ، تولید شده از باکیفیت ترین الیاف 100 درصد پنبه ، و قدرت جذب آب بالا ، به عنوان رقیبی برای محصوات خارجی مطرح شده است. تولیدات حوله این کارخانه دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشد. استفاده از جدید ترین دستگاه های موجود در صنعت حوله جهت تولید محصولات و بکارگیری مواد با کیفیت در تولید محصول از جمله شاخصه های این شرکت می باشد. حوله های تولیدی این شرکت برخوردار از ثبات رنگی فوق العاده در هنگام شستشو می باشند.

ابعاد : 70×130 سانتی متر – حاشیه طرحدار

حوله استخری پامچال


مشاهده و خرید حوله استخری پامچال


حوله استخری دیور

  • حوله ای که مشاهده می کنید محصولی است از شرکت برق لامع که توانایی رقابت با محصولات خارجی را دارد. در ساختار این حوله ها از الیاف طبیعی پنبه استفاده شده است. نخ موجود در ساختار حوله استخری دیور باعث بالا رفتن دوام و توانایی جذب رطوبت شده است. الیاف پنبه موجب لطافت حوله شده و در هنگام استفاده بسیار نرم و لذت بخش است. جنس : نخ رنگی غیر مخمل (دورو نخ آبگیر) ، نوع الیاف : پنبه ، دارای نشان استاندارد ایران ، قابلیت جذب فوق العاده آب و ثبات رنگی بی نظیر ، بدون ایجاد حساسیت

ابعاد : 65 × 135 سانتی متر

حوله استخری دیور


مشاهده و خرید حوله استخری دیور


حوله استخری فصل ها

حوله استخری فصل ها ، حوله های تولیدی شرکت پود ایران ، تولید شده از باکیفیت ترین الیاف 100 درصد پنبه ، و قدرت جذب آب بالا ، به عنوان رقیبی برای محصوات خارجی مطرح شده است. تولیدات حوله این کارخانه دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشد. استفاده از جدید ترین دستگاه های موجود در صنعت حوله جهت تولید محصولات و بکارگیری مواد با کیفیت در تولید محصول از جمله شاخصه های این شرکت می باشد. حوله های تولیدی این شرکت برخوردار از ثبات رنگی فوق العاده در هنگام شستشو می باشند.

حوله استخری فصل ها


مشاهده و خرید حوله استخری فصل ها


حوله استخری جاکلین (ترک)

یک حوله زیبا از محصولات تولیدی شرکت ترکیه ای ایسیمو . محصولی که تار و پود آن از الیاف کتان بافته شده و کیفیت بافت عالی و بسیار متراکمی دارد. حوله استخری جاکلین دو رو مخمل بوده و لطافت خاصی دارد. این محصول در ابعاد 140 در 70 سانتر متر بفروش می رسد. قطعاً کیفیت آن شما برای شما راضی کننده خواهد بود.

حوله استخری جاکلین


مشاهده و خرید حوله استخری جاکلین


حوله استخری والنسیا (ترک)

محصول حاضر ، تولید شده از الیاف گیاه بامبو می باشد. الیافی که از لحاظ وزنی بسیار سبک بوده و نرم و لطیف هستند. استفاده از الیاف بامبو در تولید حوله باعث بالا رفتن قدرت جذب رطوبت شده است. محصولات تولید شده با این نوع الیاف اعم از حوله ، سرویس لحاف ، لباس و غیره به عنوان یک محصول لوکس و خاص عرضه می شوند. حوله استخری والنسیا از لحاظ کیفیت نخ و جذب آب بسیار عالی می باشند.

  • ابعاد : 70×140 سانتی متر – حاشیه طرحدار

حوله استخری والنسیا


مشاهده و خرید حوله استخری والنسیا


حوله استخری پیکاسو

حوله استخری پیکاسو ، حوله های تولیدی شرکت پود ایران ، تولید شده از باکیفیت ترین الیاف 100 درصد پنبه ، و قدرت جذب آب بالا ، به عنوان رقیبی برای محصوات خارجی مطرح شده است. تولیدات حوله این کارخانه دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشد. استفاده از جدید ترین دستگاه های موجود در صنعت حوله جهت تولید محصولات و بکارگیری مواد با کیفیت در تولید محصول از جمله شاخصه های این شرکت می باشد. حوله های تولیدی این شرکت برخوردار از ثبات رنگی فوق العاده در هنگام شستشو می باشند.

  • ابعاد : 70×130 سانتی متر – حاشیه طرحدار

حوله استخری پیکاسو


مشاهده و خرید حوله استخری پیکاسو


حوله استخری کیمونو

محصولی زیبا با ترکیب رنگ سفید و نقطه های رنگی ، حوله استخری کیمونو دو رو نخ می باشد که از الیاف نخ پنبه بسیار ظریف تولید شده است. الایف نخ باعث بالا رفتن دوام و قدرت آبگیری حوله می شوند. نخ مورد استفاده در این حوله از نوع نخ رنگی می باشد. سایز آن 65×130 سانتیمتر بوده و دارای نشان استاندارد ایران است. از جمله ویژگی های این حوله به ضد حساسیت بودن آن می توان اشاره کرد.

حوله استخری کیمونو


مشاهده ، قیمت و خرید حوله استخری کیمونو


حوله استخری شکوفه

استفاده از نخ در تولید حوله باعث طول عمر بالای آن می شود. حوله استخری شکوفه محصول شرکت برق لامع بوده و از تراکم بافت بالایی برخوردار است. این محصول به صورت دو طرف نخ تولید شده و طرح های آن چاپی نبوده و از نخ های رنگی در بافت آن استفاده شده است. این حوله در ابعاد 75×135 سانتی متر تولید شده و توسط فروشگاه کالای خواب سید خندان بفروش می رسد.

حوله استخری شکوفه


مشاهده و خرید حوله استخری شکوفه


حوله استخری هتلی

حوله سفید تک رنگ که در اصطلاح به آن هتلی نیز گفته می شود. تولید شرکت ایرانی برق لامع . این حوله مناسب استفاده در استخرهای عمومی و مسافرت می باشد. دو رو نخ بودن آن باعث بالا رفتن قدرت جذب آب و دوام آن شده است. این حوله استخری با تضمین کیفیت محصول در فروشگاه کالای خواب بفروش می رسد.

ابعاد : 65×135 سانتی متر – حاشیه طرحدار

حوله استخری هتلی


مشاهده و خرید حوله استخری هتلی


حوله استخری پیچک

حوله استخری پیچک ، حوله های تولیدی شرکت پود ایران ، تولید شده از باکیفیت ترین الیاف 100 درصد پنبه ، و قدرت جذب آب بالا ، به عنوان رقیبی برای محصوات خارجی مطرح شده است. تولیدات حوله این کارخانه دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشد. استفاده از جدید ترین دستگاه های موجود در صنعت حوله جهت تولید محصولات و بکارگیری مواد با کیفیت در تولید محصول از جمله شاخصه های این شرکت می باشد. حوله های تولیدی این شرکت برخوردار از ثبات رنگی فوق العاده در هنگام شستشو می باشند.

حوله استخری پیچک


مشاهده و خرید حوله استخری پیچک


حوله استخری بارسلونا

حوله استخری بارسلونا ، محصول شرکت پود ایران ، تولید شده از باکیفیت ترین الیاف 100 درصد پنبه ، و قدرت جذب آب بالا ، به عنوان رقیبی برای محصوات خارجی مطرح شده است. تولیدات حوله این کارخانه دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشد. این حوله با طرح و رنگی جذاب مورد پسند علاقمندان به فوتبال قرار گرفته است. از جمله ویژگی های مهمی که حوله استخری بارسلونا پودایران دارد را میتوان به طول عمر بالای آن اشاره کرد. همچنین استفاده از الیاف پنبه طبیعی در تار و پود این حوله باعث شده است که در هنگام استفاده پرز نداشته باشد. کیفیت این حوله به تضمین فروشگاه کالای خواب می باشد.

حوله استخری بارسلونا


مشاهده و خرید حوله استخری بارسلونا


حوله استخری مینیون

حوله استخری کودک مینیون ، حوله های تولیدی شرکت پود ایران ، تولید شده از باکیفیت ترین الیاف 100 درصد پنبه ، و قدرت جذب آب بالا ، به عنوان رقیبی برای محصوات خارجی مطرح شده است. تولیدات حوله این کارخانه دارای نشان استاندارد ملی ایران می باشد. یک حوله عالی مختص کودکان دلبند شما.

حوله استخری بچه گانه مینیون


مشاهده ، قیمت و خرید حوله استخری مینیون


اگر تصمیم به خرید حوله دستی دارید ، میتوانید نمونه های آن را از این لینک خرید حوله دستی مشاهده و انتخاب نمایید. تمامی کالا ها به تضمین اصالت و کیفیت محصول به فروش می رسند.



:: برچسب‌ها: حوله , فروش حوله , قیمت حوله , حوله دستی , خرید حوله حمامی , قیمت حوله , قیمت حوله تن پوش , فروش حوله عروس و داماد ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()